باربری مشهد به بهبهان | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بهبهان  – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات دزفول - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بهبهان  -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (دزفول - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر بهبهان
بهبهان یکی از شهرهای زیبای استان خوزستان در ۲۰۵ کیلومتری جنوب‌شرقی اهواز است که پیشینه تاریخی ۱۰ هزار ساله دارد. جالب است بدانید که قدیمی‌ترین نرگس‌زار ایران و زادگاه اصلی آن نیز به بهبهان تعلق دارد. گفته می‌شود که رنگ طلایی گل نرگس و عطرش به‌قدری زیاد است که از دور دیده می‌شود و عطر آن به مشام هر رهگذری می‌رسد. بهبهان شهر اولین‌ها نیز نامیده می‌شود؛ زیرا اولین چاه نفت ایران، اولین تصفیه خانه آب کشور، اولین باشگاه گلف ایران، اولین زمین فوتبال رسمی ایران، اولین باشگاه اسکواش در کشور و اولین کارخانه گچ کشور نیز در این شهر قرار دارند. جاهای دیدنی بهبهان بسیار متنوع است و گردشگران زیادی را به‌ خود جلب می‌کنند.
نرگس زار
قدیمی‌ترین نرگس‌زار طبیعی ایران و منطقه زاگرس در استان خوزستان و شهر بهبهان جای گرفته است و پیشینه تاریخی آن به پیش از میلاد مسیح می‌رسد. باربری مشهد به بهبهان  -  مساحت این نرگس ۵۰۰ تا ۷۰۰ هکتار است و از میدان بید بلند کنونی تا منطقه تکاب و حتی کردستان بهبهان کشیده می‌شود.
تنگ تکاب
تنگ تکاب گذرگاه کوهستانی جاده قدیمی بین‌النهرین به استخر و جاده دوره اسلامی خوزستان به استان فارس بوده است. طول این تنگه پنج کیلومتر است و رودخانه مارون از میان آن جریان دارد. تنگ تکاب از لحاظ تاریخی دارای اهمیت زیادی است.
پلاژ مارون
پلاژ مارون بهبهان مجموعه‌ای دلنشین در فضای سبز زیبا است که از گونه‌های گیاهی متنوعی نیز برخوردار است. این مجموعه از چشم‌اندازهای زیبایی برخوردار است و جنب دریاچه سد مارون واقع شده است. این پلاژ دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، فضای سبز جهت پیاده‌روی، آلاچیق، زمین فوتبال، زمین اسکیت، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری و والیبال است.
محوطه باستانی ارجان
محوطه باستانی ارجان جنب رودخانه مارون در ۱۲ کیلومتری شمال‌شرقی بهبهان قرار گرفته است. وسعت این محوطه حدود ۵۰۰ هکتار است و قدمت آن به دوران ساسانیان نسبت داده می‌شود.
یکی از کشفیات مهم این محوطه تاریخی که از جاهای دیدنی خوزستان به شمار می‌رود، جام طلایی ارجان است. باربری مشهد به بهبهان  -  شکل حلقه طلایی ارجان شبیه به یک نیلوفرآبی است که حامل پیام‌های اساطیری زیادی است. گفته می‌شود که قدمت این حلقه به قرن هشتم قبل از میلاد می‌رسد.
امامزاده اباذر
امامزاده اباذر در ۴۰ کیلومتری جنوب شهر بهبهان جای گرفته است. نقاشی‌ها، مشبک‌کاری‌ها و گچ‌بری‌های این بنا شبیه به کار استادان شیرازی در روزگار زندیه و اوایل قاجاریه است.
قلعه گلاب
قلعه گلاب یکی از بناهای تاریخی استان خوزستان است که در روستای چم‌بوستان بهبهان در جوار ساحل جنوبی رودخانه زهره جای گرفته است. این قلعه یادگاری از دوره ساسانیان است که در دوران اسلامی نیز مورده استفاده بوده است.
باربری مشهد به بهبهان  و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بهبهان  - دزفول - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه – شوش- ماهشهر - خرمشهر- اندیمشک - ایذه- ابادان - اهواز را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به بهبهان،حمل بار از مشهد به بهبهان ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: